Дистанційне навчання 11 клас

Увага! Фото виконаних завдань або питання надсилайте на Viber або Telegram 095 704 5172 в особисті повідомлення до 15.00 за розкладом уроків.

Українська література
Завдання на 20.03
Перейдіть за посиланням.

Українська мова
Завдання на 20.03
1. Опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати тестові завдання
Синоніміка складнопідрядних і простих речень з дієприкметниковим і дієприслівниковим зворотами.
2. Опрацювати презентацію, виконати завдання:
Реферат на тему, пов’язану з предметами, що вивчаються (із залученням наукової, науково-популярної літератури), особливості його побудови і мовне оформлення.

Підготовка до ЗНО:

1. Посібник ЗНО - опрацювати стор. 25-26. Виконати тестові завдання на стор. 26-27.



Українська література
Завдання на 24.03

Виконати тести он-лайн

Т е м а. Участь українських письменників у Другій світовій війні.
Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно.Романтичне світобачення. Довженко-художник. Довженко-прозаїк (оповідання часів війни, кіноповість «Українав огні»).


М е т а: ознайомитись  із літературним процесом періоду Другої світової
війни та в повоєнний час, його особливостями; ознайомитись з основними віхами життя та творчості  видатного митця О. Довженка, розвивати  вміння систематизувати й узагальнювати, виділяти головне; виховувати почуття патріотизму, відповідальності за майбутнє.
 


1. Ключові моменти законспектувати у зошиті:
Друга світова війна, на думку літературознавця В. Моренця, «вивільнила притлумленіошити:

більшовизмом сили української літератури, попустила пута народного духу, що один тільки й міг зарадити в ційтрагедії». Поезія першою з-поміж інших літературних жанрів стала виразникомнародного духу в один із найтяжчих періодів нашої історії. І кров, і сльози народу закарбувалися у слові, яке кликало добою, вселяло віру і надію в перемогу над ворогом. Поезія була відверта й щира, позбавлена шаблонних фраз і хвалебни од Країні Рад. Розвинулися всі жанри поезії, збагатилися виражальні засоби, розкрилися нові тематичні обшири. Поети старшого покоління – П. Тичина, М. Рильський, М. Бажан, В. Сосюра – творили в евакуації, виступали у пресі, на радіо, молодші – І. Нехода, Л. Дмитерко, П. Дорошко, М. Шеремет, В. Швець – воювали й писали на фронті, М. Шпак – у підпіллі, П. Воронько – упартизанському загоні, О. Теліга, О. Ольжич – у лавах національного підпілля. Багато талановитих митців не повернулися з війни (О. Гаврилюк, К. Герасименко, М. Шпак та ін.).У перші дні війни поезія звертається до народу з клятвою і закликом, бойовим маршем і похідною піснею. Усенародного звучання набувають «Клятва» М. Бажана («Ніколи, ніколи не буде Вкраїна рабою німецьких катів!»), поезії П. Тичини («За все ми відплатим тобі»), М. Рильського («За землю рідну»), В. Сосюри («Ми переможемо»), Л. Первомайського («Я зростав на оцій непокірній землі»). До скарбниці української лірики 1941 року ввійшли вірші В. Сосюри, «Слово про рідну матір» і «Україні» М. Рильського, «Земля» Л. Первомайського, «Україно моя» А. Малишка. Набули популярності вірші-листи, адресовані воїнам, землякам, співвітчизникам («Лист до земляків» В. Сосюри, «Відповідь бійцям на фронт» П. Тичини,
«Летіть, орли» М. Бажана). Вершинні надбання ліро-епічного жанру того часу – лірико-філософська поема П. Тичини «Похорон друга», «Жага» та «Мандрівка в молодість» М.ьРильського, «Мій син» В. Сосюри, «Полонянка» А. Малишка. Українська поезія в період Другої світової війни зафіксувала процес гуманізації суспільної свідомості, загальмований

новими репресіями сталінської системи одразу по війні. До високохудожніх здобутків української прози 1941–1945 рр. належить доробок О. Довженка. Такі оповідання, як «Ніч перед боєм», «Мати», кіноповісті «Україна в огні», «Повість полум’яних літ», засвідчили, що завдяки О. Довженкові вітчизняна література здобувала найсокровенніші уроки, винесені країною із поєдинку з фашизмом. Письменник уперше й відкрито заговорив про ціну тієї трагедії, яку пережив народ. Особливістю літератури 40-х років є те, що в неї влилося молоде фронтовепокоління – люди, обпалені боями, сповнені бажання розповісти про пережите

й навіки закарбоване в серці. Так, серед поетичних книжок другої половини 40-х років поряд із тими, що належали старшим і досвідченим майстрам пера («Мости» М. Рильського, «І рости, і діяти» П. Тичини, «Зелений світ» В. Сосюри, «Англійські враження» М. Бажана, «Молодість брата» Л. Первомайського), – збірки поетів-фронтовиків П. Воронь ка, В. Швеця, О. Підсухи, Я. Шпорти, П. Дорошенка, Д. Білоуса. 109 літераторів тодішнього складу Спілки письменників України в роки війни перебували в діючій армії та партизанських агонах. Із них понад 40 полягли смертю хоробрих, 19 стали героями Радянського Союзу. Література повоєнних років представлена творчістю Ю. Смолича, І. Ле, І. Багмута, Л. Смілянського, О. Донченка, Ю. Збанацького.Найвидатнішим явищем українськоїпрози в перші повоєнні роки став романтрилогія О. Гончара «Прапороносці».У другій половині 40-х років українська проза широко відображає героїку відбудови і прагне правдиво окреслити головну постать тієї напруженої доби –людину-сучасника, що самовіддано працює в місті чи селі. Особливу увагу критики й читачів уповоєнний час привернули перша й друга книги роману-хроніки М. Стельмаха«Велика рідня» – «На нашій землі» та«Великі перелоги», роман «Хліб і сіль».Твори О. Довженка «Зачарована Десна» (1956), «Поема про море» (1956) –цілісна ліро-епічна, героїко-романтичнапанорама життя українського народуXX ст.У суспільно-політичному житті вже відчувався дух «холодної війни», атомних погроз, проливалася кров на західних землях України. Тавро політичної неблагонадійності падало на всіх, хтоперебував в окупації; сталінщина зневажала людські права й свободи. Серйозними, хоч і штучно внесеними, деформаціями був позначений і літературний процес. Спотворене, часто до протилежного, трактування художніх творів, необґрунтовані звинувачення письменників,накидування політичних ярликів, цілі кампанії з «викриття» націоналізму – це характерні ознаки літературного процесу 40–50-х pоків. Шельмуванню були піддані «Слово про рідну матір» М. Рильського, романи «Жива вода» Ю. Яновського, «Вони не пройшли» Ю. Смолича, поезія «Любіть Україну» В. Сосюри. Критика найкращих творів справляла шкідливий і гальмівний вплив на розвиток літератури повоєнного періоду.У цей час у літературі панувало засилля соцреалізму. У таких непростих умовах жив і творив Олександр Довженко – романтик,гуманіст, окрилена духом особистість із вразливим серцем, творець поетичного кіно, митець-новатор, людина зі світовою славою і нереалізованими можливостями.



2. Заповнити таблицю "Життєтворчість Олександра Довженка"

Дата Подія Додаткова інформація або власний коментар
10 вересня
1894 р
Народився в селі Сосниця
Чернігівської області, точніше,
на його околиці, яку називали
В’юнище, в багатодітній селян
ській родині. Початкову освіту
здобув у Сосницькій початковій
школі
Батько – Петро Семенович Довженко –
був неписьменним, як і мати, баба й пра
баба. Письменним був дід, і батько не міг
йому до смерті подарувати своєї темноти.
Мати, «народжена для пісень, проплакала
все життя, проводжаючи назавжди», мала
чотирнадцять дітей, з яких до працездат
ного віку дожило двоє – син Олександр і
дочка Поліна
Продовжити таблицю.

Т е м а. О. Довженко. Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник». Правда про український народ, його історію крізь призму авторського бачення й оцінки. Національні та загальнолюдські проблеми, поєднання особистісного, виражального начала з публіцистикою.
М е т а: ознайомитись  з особливостями і змістом Довженкового «Щоденника»; розвивати вміння самостійно працювати з різними джерелами інформації, коментувати й оцінювати прочитане; виховувати любов до України, національну гідність і свідомість.  

1.Переглянути презентацію, законспектувати основне: Щоденник 
2. Прочитати повість «Зачарована Десна»
3.Переглянути фільм  Зачарована Десна

Підготовка до ЗНО
1. с. 28-37 - повторити; виконати тести на с.38-39 



Українська мова

Завдання на 24.03

1. Опрацювати презентацію, виконати завдання за нею: Пряма і непряма мова. Діалог.

Підготовка до ЗНО
1. с. 295-298 - повторити; виконати тести на с.298-300 



Українська мова

Завдання на 27.03

Тема:Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Офіційний лист.
1. с. 172-173 - знати правила, впр. 321-письмово (підручник)
Тема:Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Протокол
(складний). Витяг із протоколу.
2. с.169- 173 - опрацювати за цим підручником: https://pidruchnyk.com.ua/883-ukmova-8-glazova-2016.html ; впр. 293.


Підготовка до ЗНО

Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=uF1nMNg53MA
Підручник ЗНО с.32-33; с.36-37 - повторити; виконати тести: с. 34-35, 38-39.

Українська література

Завдання на 27.03
1. Опрацювати презентацію: ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА, зробити конспект, дібрати ще цитати до образів повісті.

Підготовка до ЗНО

с.40-53 - повторити, с.53-54 - виконати тестові завдання.



УКРАЇНСЬКА МОВА:
Завдання на 31.03
Тема: Пунктограми у складному реченні.
1. Переглянути відео: Пунктограми у складному реченні.
2. Виконати тести: Пунтограми в СР
3. Опрацювати презентацію, виконати завдання за нею, записати тему: Урок мовленнєвого розвитку. Телефонна розмова як один з видів усного ділового мовлення. Лист електронною поштою і мобільним телефоном (sms). Основні вимоги до культури спілкування телефоном і в інтернеті.

Підготовка до ЗНО
с. 40-42 - повторити, с.42-44- виконати тестові завдання


УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА:
Завдання на 31.03
Тема: Олесь Гончар. Коротко про письменника. Загальна характеристи-
ка доробку О. Гончара. Творчий злету 1960-ті роки. Його громадянська й
життєва позиції, роль у духовному відрдженні нації.
1. Підготувати повідомлення про О. Гончара - конспект (6 б), презентацію,відео (12 б)
2. Прочитати новелу О. Гончара " Модри камень"
Те м а. Рання новелістика (1940-ві роки), її неоромантизм. Мрія і дійність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця і юної словачки Терези. Особливість оповіді,  роль кольорової гами в новелі.
 Літературний диктант.
1. Коли солдат попросився до хати,там порадились, а тоді задзвеніло, «мовби сонячний промiнь зламався об шибку:– Мамо, то …
2. Мати каже, що носить траур о Францішеку, а дочка …
3. Ілля, вслухаючись у співучу словацьку мову, вигукує вражений, що …
4.Мати просить винести те «радіо»,бо воно ...
5. Солдати передавали відомості про те, що робиться у ворожому тилу, змінювали в горах стоянки, аж тут їх спіткала велика прикрість – вони пошкодили …
6.Коли Тереза віддирала закривавлені бинти, її руки були вправні й сповнені ніжного тепла, тому ...
7. Місто Модри Камень бійці називають «Мудрий Камень», бо ...
8. Проводжаючи солдатів, Тереза напрощання обіцяє, що ...
9. Коли оповідач повернувся у звільнений від німців Модри Камень, то побачив, що на Терезиному подвір’ї було тільки ...
10. Поліцаї вели Терезу на Мікулов, а вона весь час ...
11. Рудні гори уже не в снігу, а полонини зацвітають першим цвітом весни, що по-словацьки зветься...
12. У своїй уяві оповідач розмовляє з Терезою, і вона відповідає, як це гарно,що вони ... 

2. Опрацювати презентацію, зробити конспект: Модри Камень
3. Виписати уривок з новели "Модри Камень", пояснити роль художніх засобів в ньому.

Підготовка до ЗНО
с. 55-75 - опрацювати.


03.04
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Контрольна робота. Стилістика складних речень і речень з різними способами вираження чужого мовлення (тестування). (виконати контрольну роботу на подвійному листочку, варіант на вибір)

Підготовка до ЗНО
с. 45-47 - опрацювати. Виконати тестові завдання с.48-49.

03.04
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА:
Те м а. Складання анотацій до кіноповісті Олександра Довженка та новели Олеся Гончара.
1. Опрацювати презентацію: БІБЛІОГРАФІЯ. АНОТАЦІЯ. (записати визначення "бібліографія", "анотація").
2. Прочитайте анотації. Зробіть висновок про їхню структуру.
Захар Беркут; Сойчине крило / Іван Франко. – К. : Знання, 2018. – 239 с. – (Класна література).
«Захар Беркут» Івана Франка (1856–1916) –це повість-легенда, повість-притча про наших
далеких предків, які колись жили громадою у тухольській долині Карпат і завдяки вина-хідливості й відданості спільній справі змогли захистити від поневолення монголами і себе, і
сусідні громади. Зображені у творі події – лише невеличка частка нашої історії, але на її при-
кладі стає зрозуміло, як важливо для перемоги любити свій край і єднатися, що так актуально для України сьогодні. У зворушливій новелі«Сойчине крило» письменник показує великусилу кохання, здатну зцілити зболену душу людини й наповнити її життя.

Тигролови: роман / Іван Багряний. – К.:Знання, 2018. – 256 с. – (Скарби: молодіжна серія).
Роман «Тигролови» Івана Багряного (1906–1963) – один із найкращих пригодницьких романів в українській літературі ХХ ст., у якому автор зумів показати жорстокість і ницість
тоталітарного режиму на прикладі долі однієїлюдини. Головний герой твору, молодий укра-їнський інженер-авіатор Григорій Многогрішний, правнук гетьмана Дем’яна Многогрішного,
знаходить у собі сили кинути виклик страшній системі, витримати надважкі випробування,
перемогти відчай і безвихідь, вистояти та зберегти людяність, долаючи перепони на шляху.

2. Складання анотацій. Орієнтуючись на розглянуті зразки, складіть анотації на кіноповість О. Довженка «Зачарована Десна» і новелу О. Гончара «Модри Камень», які запалили б читачів бажанням ці твори прочитати.

Те м а. Контрольна робота. Письмовий твір на одну з тем: «Філософський зміст поезії Євгена Маланюка»,«Доля України та українцiв за романом Iвана Багряного “Тигролови’’»,«Вічні цінності в кіноповісті Олександра Довженка “Зачарована Десна’’»,«Ідейне поле новели Олеся Гончара“Модри Камень’’».
Основні вимоги щодо змісту учнівського твору:•• правильний аналіз художнього твору;
•• глибина і стислість викладених думок;•• доказовість і обґрунтування міркувань із покликанням на художній текст;•• доречне цитування;•• самостійність суджень і коректно сформульоване власне ставлення до порушеної теми або проблеми композиції твору;•• відповідність змісту планові твору;•• чіткість і послідовність викладу матеріалу;•• дотримання пропорційності частин твору;•• доказовість і закінченість суджень мови твору;•• орфографічна і синтаксична грамотність;•• стилістична вправність;•• чіткість і влучність у виборі слів такрилатих висловів;•• виразність слів і речень зовнішнього оформлення роботи;•• каліграфічне написання;•• дотримання абзаців;• наявність полів;•• охайність виконання.

Обрати тему твору, твір написати на подвійному листочку в лінію.

Підготовка до ЗНО:
с. 75-78- виконати тестові завдання.

Сьоме квітня
УКРАЇНСЬКА МОВА:
Тема: Мовлення як предмет вивчення стилістики і культури мовлення. Мовлення розмовне і книжне, співвідношення й особливості їх. Поняття стилю мовлення: позамовні ознаки (сфера спілкування, умови і мета спілкування) і мовні.
1. Опрацювати презентацію, виконати завдання за нею:Мовлення як предмет вивчення стилістики і культури мовлення.

Підготовка до ЗНО:
1.с. 50-53 - опрацювати. с.53-55 - виконати тестові завдання.
2. написати власне висловлювання за темою на вибір: 
Вища освіта всім, чи її мають здобувати лише кращі?
Чи вища освіта може замінити практичний досвід?
Чи завжди той, хто має вищу освіту, успішніший за того, хто не здобував вищу освіту, однак займався самоосвітою?

Сьоме квітня
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА:
Т е м а. Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. Шістдесятництво як явище культурологічне й соціальне.Зв’язок його з дисидентським рухом. Ідейно-стильове розмаїття, тематичнаі формотворча новизна творчості шіст-

десятників.
1. Переглянути відео: ШІСТДЕСЯТНИКИ
2. Зробити конспект підручник с.145-148.

Т е м а. Василь Симоненко. Коротко про митця («витязь молодої української поезії»). Традиційність його лірики. Образ України, громадянськийвибір поета («Задивляюсь у твої зі-
ниці…»). Мотив самоствердження людини у складному сучасному світі, її
самодостатність і самоцінність («Я...»).Інтимна лірика В. Симоненка («Ну,скажи, хіба не фантастично…», «Іксплюс ігрек»). Роздуми над поезією митця та її мотивами.
1. Підготувати біографію Василя Симоненка (конспект-найвищий бал -6, відео або презентація - найвищий бал 12)
2. Переглянути відеопоезії:
"Я"
"ЗАДИВЛЯЮСЬ У ТВОЇ ЗІНИЦІ"
"НУ СКАЖИ,ХІБА НЕ ФАНТАСТИЧНО"
"ІКС ПЛЮС ІГРЕК"
3.Опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати письмово завдання за нею:
Традиційність лірики В. Симоненка
4. с.151 - відповідати на питання ( 2 на вибір письмово); с.154 -відповідати на питання (2 на вибір письмово)

Підготовка до ЗНО:
с. 79-90 - опрацювати

ВОСЬМЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА:
Тема: Стилі мовлення: розмовний, науковий, офіційно-діловий, художній і публіцистичний, підстилі їх. Зміст і структура текстів кожного зі стилів, характерні мовні засоби їх, основні жанри.
1. Зробити конспект на основі презентації та таблиці:
СТИЛІ МОВИ

Стиль
ПідстиліЖанрМета мовленняСфера
використання
Мовні особливості
Розмовний
Казка, дума, легенда, пере­каз, байка
Обмін інформа­цією, думками, враженнями, про­хання тощо
Побутові сто­сунки з роди­чами, друзями, знайомими
Широке використання побутової лексики, фразео­логізмів емоційно забарв­лені слова, вигуки, непов­ні речення
Науковий
Власне
науковий,
науково-
популярний,
науково-
навчальний
Стаття, лекція, відгук, анота­ція, рецензія, реферат, дисер­тація, моногра­фія, підручник
Повідомлення про результати нау­кових досліджень, систематизація знань, роз’яснення явищ тощо
Наука, техніка, освіта
Спеціальна термінологія, складні синтаксичні кон­струкції, логічність і точ­ність викладу
Офіційно-
діловий
Канцеляр­ський, дипло­матичний, законо-давчий
Закон, кодекс, устав, оголо­шення, дору­чення, розписка, заява, протокол, наказ тощо
Регулювання офі­ційно-ділових сто­сунків у державно- правовій і суспіль­но-виробничій сферахОфіційне спіл­кування в дер- жавно-політич- ному, громад­ському й еконо­мічному житті
Стилістично-нейтральні мовні засоби, стандартна лексика, складні речення, відсутність емоційно забарвлених слів
Публі­
цистичний
Стиль ЗМІ, художньо-пуб­ліцистичний, науково- публіцис- тичний
Виступ, нарис, памфлет, фейле­тон, стаття, дис­кусія
Пропаганда су­спільно-політичних ідей, вплив на думки й почуття людей, спонукання до діяльності
Громадсько- політичне життя, суспіль­но-культурна, виробнича діяль­ність, навчання
Суспільно-політична лек­сика, емоційно забарвлені слова. Тон мовлення при­страсний, оцінний (іронія, сарказм, гнів, радість)
Худож­
ній
Епічний
ліричний,
драматичний,
комбінований
Драма, роман, повість, опові­дання, новела, поема, вірш тощо
Вплив на думки й почуття людей за допомогою художніх образів
Література, мис­тецтво, куль­тура, освіта
Слова в переносному зна­ченні, всі мовні засоби, стилістичні фігури
2. Дібрати приклади до кожного стилю, записати в зошит.

Підготовка до ЗНО
с. 56-60 - повторити; виконати завдання у зошиті або роздрукувати і заповнити : Іншомовні слова

ДЕСЯТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Вивчити одну поезію на вибір: Василь Симоненко «Задивляюсь у твої зі-
ниці…»,«Я...»,«Ну, скажи, хіба не фантастично…», «Ікс плюс ігрек»(зняти на відео, 
надіслати на Вайбер в особисті повідомлення; термін до 14.04.
Тема: Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача.
Основні мотиви його творів. Пісенна лірика, її популярність. Вірш 
«Два кольори», який став народною піснею.Національний колорит 
поетичних образів, роль антитези. Збірка любовної лірики 
«Таємниця твого обличчя». Використання фольклорних, персоніфіко-
ваних образів для передачі глибокого почуття кохання («Я стужився, мила,
за тобою…»).
1. Опрацювати відео, зробити конспект за ним: Дмитро Павличко. Життєвий і творчий шлях.
2. Опрацювати презентацію,зробити конспект Д. ПАВЛИЧКО Два кольори
3. Послухати ПОЕЗІЮ "ДВА КОЛЬОРИ"
4. Послухати пісню у виконанні Таісії Повалій "Два кольори"
5. Опрацювати презентацію, зробити конспект: «Я стужився, мила, за тобою…»
6. Послухати поезію «Я стужився, мила, за тобою…»
7. Послухати пісню «Явір і яворина» у виконанні Тараса Курчика.
8. с 159-відповідати на питання усно

Підготовка до ЗНО
с. 92-93- виконати тестові завдання

ЧОТИРНАДЦЯТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Лексикологія і фразеологія.
1. Опрацювати теорію, зробити конспект
ЛЕКСИКОЛОГІЯ
ФРАЗЕОЛОГІЯ
2. Виконати тестові завдання:
ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ
3. Ознайомитись:
ФРАЗЕОЛОГІЧНА СКРИНЬКА

Підготовка до ЗНО

1.Перевірити виконані завдання 
Іншомовні слова та їх відповідники_( виправити іншою пастою невірні відповіді)
2. Відредагуйте ( у зошиті зробити)
ЛЕКСИЧНА ПОМИЛКА У СЛОВІ
3. Напишіть власне висловлювання на одну з тем:
- Чи здатні матеріальні цінності замінити духовні?
- Чи завжди гроші зло?


ЧОТИРНАДЦЯТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Тема. Іван Драч – невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії. Переосмислення жанру балади. «Балада про соняшник» – поетичний
роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічний образ соняшника, сонця.
1. Підготувати повідомлення про І. Драча (конспект, презентація, відео)
2. Послухати: "Балада про соняшник" Філіжанка кави
3. Створити ейдос-конспект за твором.
1-ше з а в д а н н я. Прочитайте вірш уголос та запишіть свій перший емоційний стан після прочитаного. Можете зафіксувати його у вигляді будь-якого зображення (малюнок, графік, геометрична фігура, пляма одного або кількох кольоів і т. д.).
2-г е з а в д а н н я. Якщо ви зафіксували свої емоції у вигляді зображення,спробуйте відповісти на питання: чому ваше зображення саме такої форми, що це символізує? Чому ви обрали такі кольори? Що це для вас означає?
3-т є з а в д а н н я. Поділіть поезію на «тематичні» (або «описові») блоки-сегменти, читаючи вірш повільно.
4-т е з а в д а н н я. Дайте назву кожному уривку, використовуючи слова з твору.
5-т е з а в д а н н я. Спробуйте зобразити (як у 1-му завданні) провідний настрій кожного уривка. Поясніть значення форми й кольору вашого зображення.
6-т е з а в д а н н я. Дайте відповідь на питання: чи змінюється настрій вірша від рядка до рядка? Опишіть свої спостереження та зміну настрою у вірші.
4. Опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати завдання:
БАЛАДА ПРО СОНЯШНИК

Підготовка до ЗНО
с.94-106 - повторити


СІМНАДЦЯТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Морфологічна будова слова.
1. Опрацювати презентацію: МОРФОЛОГІЧНИЙ РОЗБІР СЛОВА
2. Виконати вправи :
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Бібліографія.
1. Опрацювати правило:
2. Виконати вправи (3 на вибір):

Підготовка до ЗНО
с.67-69 - опрацювати, 70-71 - виконати тестові завдання.

СІМНАДЦЯТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Т е м а. Микола Вінграновський. Інтимна лірика збірки «Цю жінку я люблю». «У синьому небі я висіяв ліс» – поезія про «вічну», одну-єдину любов, яка перемагає труднощі, долає час і простір. 
1. Переглянути відео, зробити конспект за ним: МИКОЛА ВІНГРАНОВСЬКИЙ (до 3 хв 40с)
2. Зробити письмове повідомлення про збірку М. Вінграновського «Цю жінку я люблю»
3. Прочитати виразно вірш «У синьому небі я висіяв ліс» с.165
4. Послухати поезію «У синьому небі я висіяв ліс».
5. Відтворіть динаміку почуттів ліричного героя у вигляді математичної кривої, додержу-
ючи рекомендацій, поданих у пам’ятці.
1. Вдумливо й повільно перечитайте кожен рядок вірша.
2. Виділіть логічно та емоційно наголошені слова.
3. З’ясуйте, яким настроєм пройнята кожна фраза, які емоції й почуття ліричного героя
ословлено в ній.
4. За допомогою кривої лінії передайте перебіг зміни в емоційному стані ліричного
героя: коли він піднесений, урочистий – лінія піднімається вгору, коли розгублений, зневі-
рений, байдужий – опускається вниз.
5. Дослідіть, які емоції переважають у творі, позитивні чи негативні. Зробіть висновок
про загальний пафос твору.
6. Опрацювати презентацію, зробити конспект  М Вінграновський "У синьому небі я висіяв ліс"
7.с. 165 - відповідати на питання ( 2 на вибір письмово).

Підготовка до ЗНО
с. 107-108 - дати відповіді на тестові завдання

 ДВАДЦЯТЬ ПЕРШЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Написання слів з найуживанішими орфограмами.
1. Опрацювати тему: ОрфографіяОрфографія у винятках та асоціаціях. (зробити короткий конспект)
2. Виконати тестові завдання: ОРФОГРАФІЯ

Підготовка до ЗНО
с. 72-73 - опрацювати,с.74-75 - тестові завдання виконати
Написати власне висловлювання на одну з тем: підтримайте або спростуйте думку: «Зміни – найцікавіше в житті», Підтримайте або спростуйте думку: «Будь-яка проблема – це можливість стати кращим».


ДВАДЦЯТЬ ПЕРШЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Тема. Григір Тютюнник. Коротко про письменника і його творчість.«Три зозулі з поклоном». «Вічна» тема «любовного трикутника» в новітній інтерпретації. Образ любові як втілення високої християнської цінності, яка вивищує людину над прагматичною буденністю, очищає її душу. 
1. Підготувати повідомлення про Григора Тютюнника (конспект, презентацію,відео)
2.Прочитати новелу Григора Тютюнника "Три зозулі з поклоном"
3. Переглянути короткометражний фільм : Три зозулі з поклоном (знайти відмінності між авторським бачення та сюжетом новели,вказати письмово)
4.  Опрацювати презентацію: ТРИ ЗОЗУЛІ З ПОКЛОНОМ (зробити конспект, виконати завдання за нею)
Підготовка до ЗНО
с.109 -132 - опрацювати.



ДВАДЦЯТЬ ЧЕТВЕРТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Частини мови.
1. Опррацювати тему: Морфологія (до 11 стор. включно), Таблиця Частини мовиІменник
2. Виконати тестові завдання: ІМЕННИК (один варіант на вибір)
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Твір-стаття в газету на морально-етичну тему публіцистичного стилю мовлення.
3. Ознайомитись з теорією, виконати впр. 726

ДВАДЦЯТЬ ЧЕТВЕРТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Тема. Ліна Костенко. Творчий шлях. Особливості індивідуального стилю (філософічність, історизм мислення, традиційність, інтелектуалізм, публіцистичність).
1. Виконати тести с. 170 
2. Зробити конспект, переглянувши відео: Життя та творчість Ліни Костенко (поділити конспект на смислові частини, дати ім назви)
3. Записати висловлювання Ліни Костенко:
ƒƒЕфективне не те, що заперечує чуже, а те, що утверджує своє.
ƒƒУ приниженні не можна жити і перемагати.
ƒƒНіхто з нас, нині живущих, не може нести відповідальності за давні неспокутувані гріхи. Але кожен з нас зобов’язаний їх не повторити і не примножити.
ƒƒНаші проблеми нікого не цікавлять, і не треба думати, що вони у нас такі унікальні. Ми кращі, нам найгірше, – в історії цей принцип не годиться.
ƒƒЧому мова стала політикою? Мова –інструмент спілкування, а у нас це фактор відчуження. Мова повинна бути виведена із площини політиканства.
ƒƒНайкращий вірш ще ходить на свободі.
ƒƒЧи нас Господь почує усіх разом, Коли так просить кожен про своє?
ƒƒКоли в людини є народ, тоді вона уже людина.
ƒƒНерівня душ – це гірше, ніж майна!
ƒƒЗ-за ґрат свободу краще видно.
ƒƒПоету важко. Він шукає істин.
ƒƒЛиш народи, явлені у Слові,достойно жити можуть на землі.
ƒƒПоразка – це наука. Ніяка перемога так не вчить.
ƒƒНарод шукає в геніях себе.
ƒƒЩо доля нелегка, – в цім користь і своя є,Блаженний сон душі мистецтву не сприяє.
ƒƒДуша пройшла всі стадії печалі –Тепер уже сміятися пора.
ƒƒЯ вибрала Долю собі сама.І що зі мною не станеться, –у мене жодних претензій нема до Долі – моєї обраниці.
ƒƒЛиш храм збудуй, а люди в нього прийдуть.
ƒƒНесказане лишилось несказанним.
ƒƒДуша – єдина на землі держава, де є свобода чиста, як озон.

Те м а. «Страшні слова, коли вони мовчать», «Хай буде легко. Дотиком пера» – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва,його роль у суспільстві.
5. Переглянути відеопоезію Л. Костенко "Страшні слова, коли вони мовчать"
6. Прочитати виразно поезію Л. Костенко "Страшні слова, коли вони мовчать"с.174-175
7. Дати відповіді на питання: (письмово)
• 1. Які почуття виникли під час читання? До яких роздумів спонукав вас вірш?
• 2. До якого виду лірики – філософської,громадянської, патріотичної, інтимної – належить цей твір? Відповідь обґрунтуйте.
• 3. Яку проблему порушує поетеса? Хто з поетів звертався до цієї теми у своїй твор-
чості? У чому своєрідність трактування її у вірші Ліни Костенко? (
• 4. Покликаючись на текст вірша, доведіть,що лірична героїня усвідомлює роль і значення поетичного слова.
• 5. Назвіть художні засоби, наявні у творі. Які з них, на вашу думку, є найбільш виразними? Відповідь аргументуйте.
• 6. У чому полягає ідея поезії «Страшні слова, коли вони мовчать»? Якою мірою ця пересторога Ліни Костенко стосується сучасних митців?
• 7. Чи можна в наш час, коли, здається,про все вже давно сказано, бути неповторним у творчості?
• 8. У чому ж сила слова?

8. Переглянути відеопоезію «Хай буде легко. Дотиком пера…».
9. Прочитати виразно поезію Л. Костенко «Хай буде легко. Дотиком пера…» с.176
10 Дати відповіді на питання (письмово):
• Обґрунтуйте думку про те, що ця поезія – своєрідне заклинання.
• Чого прагне лірична героїня? Що просить у долі?
• Лірична героїня – юна дівчина чи зріла людина? Як вона сприймає світ і почуття, яке щойно прийшло до неї?
• Доведіть, що почуття закоханої ліричної героїні шляхетні й щирі.
• Як ви розумієте образ із вірша: «Цей білий світ – березова кора, по чорних днях побілена десь звідтам»? Уявіть березову коруй спробуйте відновити ланцюжок асоціацій авторки.
• Простежте, якими епітетами характеризується у творі спомин про коханого, щовони увиразнюють.
• З якими кольорами асоціюється у вас цей вірш? Які почуття посилює його кольо-
рова гама?
• Який настрій навіває поезія?
11. Прослухати пісню "Хай буде легко" у виконанні Sofi Fraser

Підготовка до ЗНО
Виконати тест у форматі  ЗНО



ДВАДЦЯТЬ ВОСЬМЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Слово, словосполучення. Речення. Просте речення. Члени
речення. (повторення)
1. Опрацювати тему, виконати тестові завдання: Словосполучення. Члени речення.
2. Виконати тестові завдання: Другорядні члени речення (варіант на вибір)

Підготовка до ЗНО
Опрацювати с.212-221, виконати тести с.221-222


ДВАДЦЯТЬ ВОСЬМЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Тема. «Недумано, негадано…» –інтимна лірика як спонука до роздумів про суть кохання. Її сповідальність. «По сей день Посейдон посідає свій трон…»: мотив єднання людини зі світом рукотворної краси (мистецтво) і природою. Потреба наповнювати життя прекрасним. Зв’язок із античною міфологією. Пошуки справжнього (не оман-
ливого) щастя. Здатність людини протистояти дрібному й бачити величне.
1. Почитати поезію Ліни Костенко «Недумано, негадано…» с. 177
2. Послухати поезію "Недумано,негадано..."
3. Спробувати збагнути почуття ліричної героїні. Промаркувати текст такими символами:
Щ – щастя, Р – радість, Е – ейфорія, С –самозабуття, П – пристрасть, Б – безтурботність. (в підручнику простим  олівцем).
4. Словникова робота.
Ейфорія – раптове переживання сильного душевного підйому, веселого настрою, почуття оптимізму, абсолютного благополуччя.
5. Дайте письмово відповіді на питання:
1. Які почуття зродила у вас поезія?
2. Назвіть несподівані та яскраві образи, наявні у творі. Що вони малюють у вашій уяві? 
3. Яким постає перед читачем вечірній ліс? 
4. У чому нас хоче переконати авторка, саме так змальовуючи його красу? 
5. Які засоби художньої виразності використано у вірші? Яка їхня роль? 
6. Як ви розумієте розгорнуту метафору:«Ловлю твоє проміння крізь музику беріз»?
Які асоціації вона у вас зроджує?
7. Доведіть, покликаючись на текст, що твір надзвичайно милозвучний. 
8. Чи завжди кохання приносить людині щастя?
5. Послухайте пісню у виконанні Ольги Богомолець "Недумано,негадано..."

6. Опрацювання поезії «По сей день Посейдон посідає свій трон…».Виразне читання поезії. с.178
7. Переглянути відеопоезію "По сей день Посейдон..."
8. Дайте відповіді на питання письмово
1. Яке враження справив на вас твір?
2. Яким чином у вірші розкривається мотив єднання людини зі світом мистецтва і природи?
3. Назвіть образи античної міфології, використані в поезії. З якими образами сучасного світу вони контрастують?
4. Який ефект створює поєднання слів муари мазуту? Відповідь аргументуйте.
5. Доведіть, що вірш «По сей день Посейдон посідає свій трон…» належить до філософської лірики.

6. Напишіть основну думку поезії.
9. Одну з поезій Ліни Костенко (на вибір) вивчити напам’ять.
10.  Прочитати роман у віршах «Маруся Чурай»

Підготовка до ЗНО
с. 133-148-опрацюватиТест


П`ЯТЕ ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Складне речення
1. Опрацювати,виконати завдання:СР
Підготовка до ЗНО
Опрацювати с. 76-78, виконати тестові завдання с. 78-79

П`ЯТЕ ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Те м а. Історико-фольклорна основа історичного роману у віршах «Маруся
Чурай». Проблематика твору. Духовне життя українців крізь призму нещасли-

вого кохання.
1. Опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати завдання: Маруся Чурай
2. Послухати, зробити короткий конспект: Історичний роман у віршах «Маруся Чурай» Ліни Костенко.
3. Прочитати 179-183, дати відповіді на питання с.183 (2 на вибір письмово)
Підготовка до ЗНО
Виконати тест


ВОСЬМЕ  ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Текст, його будова.
1. Опрацювати правила, виконати впр.643,646

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Доручення.
Розписка.
Опрацювати презентацію, зробити конспект,виконати завдання Доручення. Розписка.
Підготовка до ЗНО
с. 80-82 -опрацювати, виконати тести


ВОСЬМЕ  ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Тема: Контрольна робота. Творчість В. Симоненка, Д. Павличка, І. Драча, М. Вінграновського, Гр. Тютюнника, Л. Костенко (тестування). (виконати завдання на подвійних листочках в лінію, листочки зберегти)
Те м а. Василь Стус. Поет як символ незламного духу, збереження людської гідності. Загальний огляд його життя й творчості (відчуження від світу, проблема вибору, стан трагічної самотності й активної дії, формування себе; атмосфера розтлінного духу тоталітарної системи).
1. Переглянути відео, зробити конспект за ним Василь Стус
Те м а. Узагальнені образи крізь призму індивідуальної долі. Поезія Стуса – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці («Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…», «Господи, гніву пре-чистого…»). Стан активної позиції ліричного героя. Екзистенційна (буттєва) проблема вибору, віра в себе, надія на здолання всіх перешкод. Упевненість у власному виборі. Приклад великої мужності й сили духу.
1. Переглянути відеопоезії Господи, гніву пречистогоКрізь сотні сумнівів я йду тебе
2. Опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати завдання за нею Поезії В Стуса
Підготовка до ЗНО
Опрацювати с.168-180,виконати тестові завдання


ДВАНАДЦЯТЕ  ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Контрольна робота. Стилістика мовлення. Культура мовлення. Узагальнення і систематизація найважливіших відомостей з української мови (тестування). ( виконати контрольну роботу на подвійному листочку, листочки зберегти; варіант на вибір)
Підготовка до ЗНО
Виконати тест


ДВАНАДЦЯТЕ  ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Те м а. Історико-культурна ситуація наприкінці ХХ – на початку ХХІ ст. (нашляху до нового відродження). З’ява нового літературного покоління. Найвагоміші здобутки сучасної літератури.Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Література елітарна, вишукана, високохудожня. Література масова, популярн(інтенсивний розвиток її). Постмодернізм як один із художніх напрямів мистецтва 1990-х років, його риси.
1. Зробити конспект на основі презентації  СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА та с.204-207 підручника.
2. Скласти сенкан до слова "постмодернізм".
Те м а. Поезія: І. Римарук («Обнови»), Ю. Андрухович («Астролог»,
«Пісня мандрівного спудея»), О. Забужко(«Рядок з автобіографії», «Читаючи історію»).
1. Опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати завдання за нею Поезія: І. Римарук («Обнови »), Ю. Андрухович («Астролог», «Пісня мандрівного спудея»), О. Забужко («Рядок з автобіографії», «Читаючи історію»).
2. Послухати пісню Рядок з автобіографії у виконанні сестер Тельнюк
Підготовка до ЗНО
с.133-149-повторити, виконати тести.

П`ЯТНАДЦЯТЕ  ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Виконати тестові завдання Правопис префіксів і суфіксів
Підготовка до ЗНО
с. 83-91 - опрацювати, виконати тестові завдання.

П`ЯТНАДЦЯТЕ  ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Те м а. О. Ірванець («До французького шансоньє»), С. Жадан («Музика, очерет…», «Смерть моряка»). Проза, есеїстика: Г. Пагутяк («Потрапити в сад», «Косар»).
1. Опрацювати презентацію,зробити конспект, виконати завдання за нею: О. Ірванець, С. Жадан, Г. Пагутяк

ДЕВ`ЯТНАДЦЯТЕ  ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Виконати тестові завдання Відокремлені члени речення
Підготовка до ЗНО
с.100-116 - повторити,виконати тестові завдання.

ДЕВ`ЯТНАДЦЯТЕ  ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Тема: Есеїстика Ю. Андрухович " Шевченко is OK". Ярослав Мельник "Далекий простір", В. Діброва "Андріївський узвіз"
1. Опрацювати презентації, зробити конспект, дати відповіді на питання АНДРУХОВИЧДІБРОВ, МЕЛЬНИК
Підготовка до ЗНО
с. 150-167 - повторити,виконати тестові завдання.

ДВАДЦЯТЬ ДРУГЕ  ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Виконати тестові завдання Прикметник
Підготовка до ЗНО
с.117 -128 - повторити,виконати завдання

ДВАДЦЯТЬ ДРУГЕ  ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Тема: Контрольна робота. Творчість В. Стуса, сучасна українська література (виконати на подвійних листочках, листочки зберегти, варіант на вибір)
Тема: Урок літератури рідного краю Василь Діденко (опрацювати презентацію, виконати завдання за нею).
Підготовка до ЗНО
с.168-180 - повторити,виконати тестові завдання.

ДВАДЦЯТЬ ШОСТЕ ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Виконати тестові завдання Числівник
Підготовка до ЗНО
с.128-136 - повторити,виконати тестові завдання.

ДВАДЦЯТЬ ШОСТЕ ТРАВНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Те м а. Л. Пономаренко. Новели зі збірки «Синє яблуко для Ілонки».
1. Зробити конспект за відео Біографія Л. Пономаренко
2. Прочитати одну з новел Любові Пономаренко зі збірки "Синє яблуко для Ілонки" ( "Нічого не трапилось", "Обпечені", "Синє яблуко для Ілонки")
3. Дати відповіді на питання за прочитаною новелою:
- Про що йдеться у творі?
- Передайте свої емоції, які пережили під час прочитання новели.
- Прокоментуйте фінал новели.
- Схарактеризуйте персонажів новели.
Тема: Урок позакласного читання. Проза Олексія Огульчанського.
1. Опрацювати презентацію, виконати завдання за нею О. Огульчанський
Підготовка до ЗНО
1) с.181-200 - повторити,виконати тестові завдання.
2) написати власне висловлювання: Споконвіків у суспільстві цінували різні людські якості: у тривожні часи – мужність, хоробрість, готовність до ризику, у мирні – працьовитість, виваженість, здатність до компромісів тощо. І нині одні прагнуть романтики, інші – віддають перевагу прагматизму.
А які людські якості найбільше потрібні молоді в сучасному світі?

Немає коментарів:

Дописати коментар