13.01.2021
Тема: Шістдесятництво як суспільне і мистецьке явище. Культурно - історичні витоки та естетичний світогляд шістдесятників. Рух до лібералізації і демократизації суспільства у західноєвропейському світі. (записати в зошит)
Виконати завдання:
1. Переглянути відео на каналі Ютуб Шістдесятники (20.08 хв)
2. Зробити конспект Про шістдесятництво
Тема: Василь Симоненко – «витязь молодої української поезії» (О. Гончар). Творча біографія митця. Традиційність його лірики. Образ України, громадянський вибір поета («Задивляюсь у твої зіниці…»). Інтимна лірика В. Симоненка («Є в коханні і будні і свята»).(записати в зошит)
Виконати завдання:
1. Підготувати конспект про життя і творчість В. Симоненка (до 6 балів), або презентацію (до 12 балів).
2. Опрацювання поезії «Задивляюсь у твої зіниці…»
- Прослуховування твору в авторському виконанні Задивляюсь у твої зіниці
- Виконати завдання в
3. Опрацювання поезії «Я…».
- Мовчазне читання вірша с. 151 підручника (рівень стандарту).
4. Опрацювання поезії «Ну, скажи,хіба не фантастично…».
- Виразне читання поезії Ну,скажи, хіба не фантастично
-Перегляд відеоролика на пісню НЕ МОЯ у виконанні гурту Kozak
System.(Ця пісня – титульний трек з однойменного міні-альбому, на який зроблено
експериментальне ліричне відео. Гурт дав своє бачення лірики Василя Симоненка)
5. Опрацювання поезії «Ікс плюс ігрек».
- Виразне читання вірша Ікс плюс ігрек
6. Виконати завдання в Classroom
15.01.2021
Тема: «Казка про Дурила» – казка для дорослих, алегорична розповідь про втрачену й віднайдену Батьківщину. Особливості жанру. Пошук автором форм історіософського та національного міфотворення.
1. Прочитати "Казку про Дурила" В. Симоненка
2. Записати в зошит визначення понять притча, мистерія, оксюморон (с.229 електронного підручника);
3. Дати відповіді на питання 1,2,3 с.231 письмово.
3. Послухати ПОЕЗІЮ "ДВА КОЛЬОРИ"
4. Послухати пісню у виконанні Таісії Повалій "Два кольори"
5. Опрацювати презентацію, зробити конспект: «Я стужився, мила, за тобою…»
6. Послухати поезію «Я стужився, мила, за тобою…»
7. Послухати пісню «Явір і яворина» у виконанні Тараса Курчика.
8. с 159-відповідати на питання усно
роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічний образ соняшника, сонця.
1. Підготувати повідомлення про І. Драча (конспект, презентація, відео)
2. Послухати: "Балада про соняшник" Філіжанка кави
3. Створити ейдос-конспект за твором:
1-ше з а в д а н н я. Прочитайте вірш уголос та запишіть свій перший емоційний стан після прочитаного. Можете зафіксувати його у вигляді будь-якого зображення (малюнок, графік, геометрична фігура, пляма одного або кількох кольоів і т. д.).
2-г е з а в д а н н я. Якщо ви зафіксували свої емоції у вигляді зображення,спробуйте відповісти на питання: чому ваше зображення саме такої форми, що це символізує? Чому ви обрали такі кольори? Що це для вас означає?
3-т є з а в д а н н я. Поділіть поезію на «тематичні» (або «описові») блоки-сегменти, читаючи вірш повільно.
4-т е з а в д а н н я. Дайте назву кожному уривку, використовуючи слова з твору.
5-т е з а в д а н н я. Спробуйте зобразити (як у 1-му завданні) провідний настрій кожного уривка. Поясніть значення форми й кольору вашого зображення.
6-т е з а в д а н н я. Дайте відповідь на питання: чи змінюється настрій вірша від рядка до рядка? Опишіть свої спостереження та зміну настрою у вірші.
4. Опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати завдання:
БАЛАДА ПРО СОНЯШНИК
5. Виконати тестові завдання в Classroom
22.01.2021
Тема: Іван Драч. «Балада роду» зі збірки «Балади буднів». «Крила» («Новорічна казка») – метафоричні роздуми про сенс життя людини; образ крил як вічне прагнення людини до творчої мрії.
1. Прочитати І. Драч "Балада буднів"
2. Прочитати І. Драч "Крила"
3. Скласти 3-5 питань до кожного твору.
4. Підготувати повідомлення та конспект за життям та творчістю М. Вінграновського (до 8 балів); або повідомлення та презентацію за творчістю М. Вінграновського (до 12 балів)
5. Прочитати роман у віршах Ліна Костенко "Маруся Чурай".
07.04.2021
Тема: Постмодернізм як продукт постіндустріальної епохи. Історико-культурна ситуація напри-
кінці ХХ – на початку ХХІ ст. Визначальні риси постмодерніз-
му. Стильове розмаїття, експериментаторство,
пошуки нових форм і нових тем. Література
масова, популярна (її інтенсивний розвиток). Постмодернізм як один із художніх напрямів
мисте- цтва 1990-х років, його риси.
1. Переглянути відео Про постмодернізм (8.57)
2. Опрацювати презентацію Постмодернізм
3. Зробити конспект с.295-298 (електронний підручник)
4. Створити емблему постмодернізму. Структура емблем: зображення, девіз, пояснення. Основою емблеми є візуальна, оречевлена метафора.
Тема: Поезія. Ігор Римарук. «Обнови» – типова постмодерна стилістика й поетика вірша; центральна ідея – покликання й призначення людини на землі, коли завжди є проблема вибору життєвого шляху.
1. Переглянути відео про І. Римарука Ігор Римарук.Українська література в іменах (13.15 хв)
2. Зробити конспект за презентацією Ігор Римарук
09.04.2021
Тема: Василь Герасим’юк. «Аркан» – філософський верлібр про призначення чоловіка в житті, про чоловічу дружбу.
1. Переглянути презентацію, зробити конспект В. Герасим`юк "Чоловічий танець"
3. Прочитати виразно поезію Чоловічий танець (Аркан)
4. Послухати поезію Чоловічий танець у виконанні В. Герасим`юка.
Тема: Юрій Андрухович. «Астролог», «Пісня мандрівного спудея»,
«Козак Ямайка».
1. Переглянути відео про Юрія Андруховича
2. Зробити конспект с.301-302
3. Прочитати виразно поезії Ю. Андруховича
- Пісня мандрівного спудея /Аудіопоезія
- Казак Ямайка / Пісня
14.04.2021
Тема: Юрій Іздрик. «Вишиванка», «Молитва». Ю. Іздрик як один із творців «Станіславського феномену»; пошук форм вираження нового світовідчуття і нового світогляду у поезії; роль візуалізація у творчості поета (ідея і візуальний прояв «вишиванки»); синтез національного і загальнолюдського у його творчості; спо- сіб поетичного вираження почуттів в естетиці постмодернізму.
1. Прочитати поезії Ю. Іздрика Вишиванка ,Молитва/ аудіо
2. Зробити конспект підручник с.302-303
Тема: Марія Матіос. «Триєдина перспектива (цикл); «Прості вірші» (цикл) – поезія як прояв сильної жінки в сучасному світі, яка може залишатися жіночною.
1.Зробити конспект с.304-305
15.04.21
Тема: Сергій Жадан. «Музика, очерет…», «Смерть моряка».
Проза, есе. Галина Пагутяк. «Зачаровані музиканти» – роман- феєрія.
1. Зробити конспект за презентацією С.Жадан, Г. Пагутяк
2. Зробити конспект за відео "Зачаровані музиканти"
21.04.2021
Тема: Мирослав Дочинець«Криничар».Юрій Андрухович. «ShevchenkoisOK» – есе, у якому автор звертає увагу на потребу нового осмислення класичної літератури. Актуальність потреби пошуку Тараса Шевченка з «людським обличчям»
1. Ознайомитися з біографією письменника https://www.ukrlib.com.ua/bio/printit.php?tid=14107 (короткий конспект в зошит!)
2. Переглянути відеоролик https://www.youtube.com/watch?v=KBcRwfp_zL0
3. Прочитати роман "Криничар" М. Дочинця
Сергій Жадан. «Ворошиловград», «Інтернат». «Ворошиловгард»– твір жорсткий, меланхолійний та реалістичний про людину, яка намагається протистояти тиску бездуховного прагматизму сьогодення і відвойовує своє право на буття.
1. Зробити конспект за презентацією, створити ланцюжок за сюжетом
2.Знайти інформацію про Сергія Жадана, коротко законспектувати.
3. Дати відповіді на пит .1,2,3 с. 312 електронного підручника
30.04.2021
Тема: Марія Матіос. «Майже ніколи не навпаки» – сімейна сага в новелах. Софія Андрухович. «Фелікс. Австрія» – бестселер по-галицьки.
1. Зробити конспект за презентаціями Марія Матіос, Софія Андрухович
2. Дати письмово відповіді на питання 1,2 с.314, опираючись на статтю на с.313-314; питання 1,3 с.315, спираючись на статтю на с.314-315
05.05.2021
2. Законспектувати біографію Олександра Ірванця
3. Прочитати п’єсу "«Маленька п’єса про зраду для однієї актриси”
4. Опрацювати с. 316 електронного підручника.
5. Дати відповіді на тестові завдання (будь-які 10) письмово.
6. Підготувати презентацію про творчість Г. Сковороди (байка "Бджола і Шершень", "Всякому городу...", "De lebirtate)
07.05.2021
Тема: Читацький практикум. Читання творів сучасної актуальної літератури. «Ключ» до прочитання постмодерних і постпостмодерних творів. Деконструкція і дешифрація як один із методів прочитання.
1. с.317 - зробити конспект;
2. с.317 - дати письмово відповідь на питання 3;
3. Підготуватися до контрольної роботи з теми "Постмодернізм та постпостмодернізм"
Немає коментарів:
Дописати коментар