Дистанційне навчання 6 клас укр мова

Фото виконаних завдань надсилаємо на Вайбер за номером телефону 095 704 51 72 своєчасно 

Одинадцяте січня

Класна робота

Тема: Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні .Велика буква та лапки у власних назвах. (записати в зошит)

Виконати завдання:

1. Повторити вивчене в І семестрі про частини мови, скориставшись презентацією за посиланням: Загальна характеристика частин мови

2. Переглянути презентацію: Іменник як частина мови

3. Вивчити правило, що таке іменник с.91 підручника, опрацювати схеми (переглянути та запам`ятати) с.91,92 підручника, виконати впр. 209, с.92 - письмово; знати визначення, що таке іменники -істоти та неістоти с. 93, опрацювати табличку с.93, виконати письмово впр. 220 с.95.

4. Знати правило на с. 96 підручника (власні та загальні назви), виконати письмово впр. 225;

5. Знати правила на с. 97,98 (конкретні та абстрактні іменники), виконати письмово  впр. 228 (завдання 2 у ній);

6. Знати правила на с. 99 (збірні іменники), виконати письмово впр.229

7. Переглянути відеоурок про іменник за посиланням: Іменник як частина мови (9.56 хв.) - виконувати за бажанням.

8. Виконати завдання в Classroom (посилання активне).

                                                  Дванадцяте січня                                                 

Класна робота

Тема:Збірні іменники. Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду.

(записати в зошиті).

1. Знати правила параграфа 30 с. 100,102

2. Виконати впр.233, 238,239

3. Опрацювати презентацію за посиланням, виконати завдання, що розміщені на презентації  Рід іменників.

П`ятнадцяте січня

Класна робота

Тема: Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини.

Виконати завдання:

1. Вивчити правила на с.104 підручника

2. Виконати впр.242, 244

3. Опрацювати презентацію, виконати завдання за нею: Число іменників

4. Виконати завдання в Classroom

Вісімнадцяте січня

Класна робота

Тема: Відмінки іменників. Кличний відмінок. Особливості написання іменників у кличному відмінку. 

1. Переглянути відео Число та відмінки іменнків (2.03 хв)

2. Підручник с. 107 - правила вивчити, с.108 - правила читати.

3. Виконати впр.256, 259

4. Опрацювати презентацію, виконати завдання за нею Відмінки іменників

Відмінки іменників і питання, на які вони відповідають -ВИВЧИТИ

Тема: Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни й групи.

1. Підручник с. 110 - правило читати, с.111 - правило ВИВЧИТИ

2. Повторити вивчені правила за презентацією, виконати завдання Поділ іменників на відміни

3. Виконати впр.264 підручника

4. Виконати тести в Classroom


                                                      Дев`ятнадцяте січня

Класна робота 

Тема: Відмінювання іменників І відміни

1. Правило в підручнику с. 113 (перша табличка - групи іменників І відміни) - вивчити

2. Повторити вивчені правила за презентацією Відмінювання іменнків І відміни

3. Виконати впр. 268,269,270       

Двадцять друге січня

Класна робота

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Поняття про офіційно-діловий стиль.

1. Опрацювати презентацію (прочитати і запам`ятати) Офіційно-діловий стиль 

2. Підручник с. 234, 236 - правила запам`ятати    

3. Виконати впр. 541 - усно, впр. 542,545 - письмово

4. Повторити все вивчене про іменник.                          

Дев`яте квітня

Класна робота

Тема: Узгодження числівників з іменниками.Роздільне написання складених числівників. 

1. Опрацювати презентацію, виконати завдання за нею Роздільне написання складених числівників

2. Опрацювати презентацію, виконати завдання за нею Узгодження числівників з іменниками

Дванадцяте квітня

Класна робота

Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Числівник».

1. Відкрити файл, виконати завдання Завдання до теми "Числівник" (кожне правильно виконане завдання оцінюється в 1 бал)

2. Підготуватися до контрольної роботи з теми "Числівник" (параграфи 54)

Тринадцяте квітня

Контрольна робота

Числівник

Тестування

Варіант


1. Виконати завдання на подвійному листочку в лінію (варіант свій) ЧИСЛІВНИК (фото виконаної контрольної надіслати на Вайбер).

Шістнадцяте квітня

Класна робота

Тема: Займенник: загальне значення,морфологічні ознаки, синтаксична роль.

1. Опрацювати презентацію Займенник 

2. ВИВЧИТИ правила с.210, виконати впр. 486,487,489

Дев`ятнадцяте квітня

Класна робота

Тема: Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні; питальні й відносні; заперечні;означальні й неозначені .

1. Вивчити табличку с.214, виконати впр.493,497

2. Написати твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі

(орієнтовні теми: «Що я роблю для здійснення своєї мрії», «У чому полягає гідність людини», «Що важливіше –наполегливість чи скромність») з використанням займенників, що належать до різних розрядів.

Двадцяте квітня

Класна робота

Тема: Відмінювання займенників

1. Виконати завдання Classroom

2. Опрацювати правила параграфу 60 с.218,220, виконати впр. 499,502,503

Двадцять третє квітня

Класна робота

Тема: Відмінювання займенників

1. Опрацювати правила параграфу 60 с.221-224, виконати впр. 510, 516,518

Двадцять шосте квітня

Класна робота

Тема: Написання займенників разом, окремо і через дефіс.

1. Вивчити табличку с. 226

2. Виконати впр. 521,523,524

3. Виконати завдання в Classroom

Двадцять сьоме квітня

Класна робота 

Тема: Займенник. Тренувальні вправи.

1. Виконати впр. 527

Тридцяте квітня

Класна робота

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Есей світоглядного змісту.

Есе або есей (від франц. essai – спроба, проба, нарис) —  висловлювання невеликого об'єму і вільної композиції, що виражає індивідуальні враження і міркування з конкретного приводу або питання і свідомо не претендує на вичерпну відповідь.

Написати есей на одну з тем: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх» (до сторінки).

Тема: Контрольна робота. Займенник

Виконати контрольну роботу з теми ЗАЙМЕННИК на подвійному листочку в лінію без дати. Листочок підписати, зберегти. Варіант свій.

Сьоме травня

Класна робота

Тема: Замітка в газету- роздум про вчинки людей.

1. Параграф 81 с.265 (знати, що таке замітка-роздум) 

2. Впр. 596 - усно, впр.598 - письмово




Немає коментарів:

Дописати коментар