Фото виконаних завдань надсилаємо на Вайбер за номером телефону 095 704 51 72 своєчасно
Одинадцяте січня
Класна робота
Тема: Іменник як частина мови: загальне значення, морфологічні ознаки, синтаксична роль. Іменники загальні й власні, конкретні та абстрактні .Велика буква та лапки у власних назвах. (записати в зошит)
Виконати завдання:
1. Повторити вивчене в І семестрі про частини мови, скориставшись презентацією за посиланням: Загальна характеристика частин мови
2. Переглянути презентацію: Іменник як частина мови
3. Вивчити правило, що таке іменник с.91 підручника, опрацювати схеми (переглянути та запам`ятати) с.91,92 підручника, виконати впр. 209, с.92 - письмово; знати визначення, що таке іменники -істоти та неістоти с. 93, опрацювати табличку с.93, виконати письмово впр. 220 с.95.
4. Знати правило на с. 96 підручника (власні та загальні назви), виконати письмово впр. 225;
5. Знати правила на с. 97,98 (конкретні та абстрактні іменники), виконати письмово впр. 228 (завдання 2 у ній);
6. Знати правила на с. 99 (збірні іменники), виконати письмово впр.229
7. Переглянути відеоурок про іменник за посиланням: Іменник як частина мови (9.56 хв.) - виконувати за бажанням.
8. Виконати завдання в Classroom (посилання активне).
Дванадцяте січня
Класна робота
Тема:Збірні іменники. Рід іменників (повторення). Іменники спільного роду.
(записати в зошиті).
1. Знати правила параграфа 30 с. 100,102
2. Виконати впр.233, 238,239
3. Опрацювати презентацію за посиланням, виконати завдання, що розміщені на презентації Рід іменників.
П`ятнадцяте січня
Класна робота
Тема: Число іменників (повторення). Іменники, що мають форми тільки однини або тільки множини.
Виконати завдання:
1. Вивчити правила на с.104 підручника
2. Виконати впр.242, 244
3. Опрацювати презентацію, виконати завдання за нею: Число іменників
4. Виконати завдання в Classroom
Вісімнадцяте січня
Класна робота
Тема: Відмінки іменників. Кличний відмінок. Особливості написання іменників у кличному відмінку.
1. Переглянути відео Число та відмінки іменнків (2.03 хв)
2. Підручник с. 107 - правила вивчити, с.108 - правила читати.
3. Виконати впр.256, 259
4. Опрацювати презентацію, виконати завдання за нею Відмінки іменників
Відмінки іменників і питання, на які вони відповідають -ВИВЧИТИ
Тема: Відмінювання іменників. Поділ іменників на відміни й групи.
1. Підручник с. 110 - правило читати, с.111 - правило ВИВЧИТИ
2. Повторити вивчені правила за презентацією, виконати завдання Поділ іменників на відміни
3. Виконати впр.264 підручника
4. Виконати тести в Classroom
Дев`ятнадцяте січня
Класна робота
Тема: Відмінювання іменників І відміни
1. Правило в підручнику с. 113 (перша табличка - групи іменників І відміни) - вивчити
2. Повторити вивчені правила за презентацією Відмінювання іменнків І відміни
3. Виконати впр. 268,269,270
Двадцять друге січня
Класна робота
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Поняття про офіційно-діловий стиль.
1. Опрацювати презентацію (прочитати і запам`ятати) Офіційно-діловий стиль
2. Підручник с. 234, 236 - правила запам`ятати
3. Виконати впр. 541 - усно, впр. 542,545 - письмово
4. Повторити все вивчене про іменник.
Дев`яте квітня
Класна робота
Тема: Узгодження числівників з іменниками.Роздільне написання складених числівників.
1. Опрацювати презентацію, виконати завдання за нею Роздільне написання складених числівників
2. Опрацювати презентацію, виконати завдання за нею Узгодження числівників з іменниками
Дванадцяте квітня
Класна робота
Тема: Узагальнення й систематизація вивченого з теми «Числівник».
1. Відкрити файл, виконати завдання Завдання до теми "Числівник" (кожне правильно виконане завдання оцінюється в 1 бал)
2. Підготуватися до контрольної роботи з теми "Числівник" (параграфи 54)
Тринадцяте квітня
Контрольна робота
Числівник
Тестування
Варіант
1. Виконати завдання на подвійному листочку в лінію (варіант свій) ЧИСЛІВНИК (фото виконаної контрольної надіслати на Вайбер).
Шістнадцяте квітня
Класна робота
Тема: Займенник: загальне значення,морфологічні ознаки, синтаксична роль.
1. Опрацювати презентацію Займенник
2. ВИВЧИТИ правила с.210, виконати впр. 486,487,489
Дев`ятнадцяте квітня
Класна робота
Тема: Розряди займенників за значенням: особові, зворотний, присвійні, вказівні; питальні й відносні; заперечні;означальні й неозначені .
1. Вивчити табличку с.214, виконати впр.493,497
2. Написати твір розповідного характеру з елементами роздуму в художньому стилі
(орієнтовні теми: «Що я роблю для здійснення своєї мрії», «У чому полягає гідність людини», «Що важливіше –наполегливість чи скромність») з використанням займенників, що належать до різних розрядів.
Двадцяте квітня
Класна робота
Тема: Відмінювання займенників
1. Виконати завдання Classroom
2. Опрацювати правила параграфу 60 с.218,220, виконати впр. 499,502,503
Двадцять третє квітня
Класна робота
Тема: Відмінювання займенників
1. Опрацювати правила параграфу 60 с.221-224, виконати впр. 510, 516,518
Двадцять шосте квітня
Класна робота
Тема: Написання займенників разом, окремо і через дефіс.
1. Вивчити табличку с. 226
2. Виконати впр. 521,523,524
3. Виконати завдання в Classroom
Двадцять сьоме квітня
Класна робота
Тема: Займенник. Тренувальні вправи.
1. Виконати впр. 527
Тридцяте квітня
Класна робота
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Есей світоглядного змісту.
Есе або есей (від франц. essai – спроба, проба, нарис) — висловлювання невеликого об'єму і вільної композиції, що виражає індивідуальні враження і міркування з конкретного приводу або питання і свідомо не претендує на вичерпну відповідь.
Написати есей на одну з тем: «Кого можна назвати патріотом рідної землі», «У чому полягає життєвий успіх» (до сторінки).
Тема: Контрольна робота. Займенник
Виконати контрольну роботу з теми ЗАЙМЕННИК на подвійному листочку в лінію без дати. Листочок підписати, зберегти. Варіант свій.
Сьоме травня
Класна робота
Тема: Замітка в газету- роздум про вчинки людей.
1. Параграф 81 с.265 (знати, що таке замітка-роздум)
2. Впр. 596 - усно, впр.598 - письмово
Немає коментарів:
Дописати коментар