Фото виконаних завдань надсилаємо на Вайбер за номером телефону 095 704 51 72 своєчасно
Одинадцяте січня
Класна робота
Тема: Володимир Винниченко. Дитинство письменника. «Федько-халамидник».
(записати в зошиті)
Виконати завдання
1. Законспектувати та знати біографію Володимира Винниченка, скориставшись презентацією за посиланням Біографія В. Винниченка (посилання активне) та статтею у підручнику с.78-79.
2. Прочитати оповідання В. Винниченка "Федько-халамидник" с.80-98.
Завдання виконати до 15 січня.
П`ятнадцяте січня -
Вісімнадцяте січня
Класна робота
Тема: Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість.
1. Переглянути буктрейлер до оповідання "Федько-халамидник"
2. Опрацювати презентацію, виконати завдання, подані на ній Оповідання "Федько-халамидник"
3. Виписати з оповідання пейзаж (опис природи), портрет (опис зовнішності будь-якого персонажа), уривок будь-якого діалогу (розмова двох осіб)
3. Виконати завдання в Classroom
Двадцять друге січня
Класна робота
Тема: Урок позакласного читання. Володимир Винниченко.«Кумедія з Костем».
1. Прочитати оповідання Володимира Винниченка "Кумедія з Костем"
2. Скласти 5-10 питань за текстом твору.
Дев`яте квітня
Класна робота
Тема: Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків.
1. Переглянути буктрейлер до повісті "Митькозавр з Юрківки"
2. Виконати завдання в Classroom
3. Зробити характеристику Митька та Сергійка за планом (письмово, з цитатами, створити ілюстрації)
Дванадцяте квітня
Класна робота
Тема:Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9» – фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності.
1. Переглянути відео про Лесю Воронину (7.57 хв.)
2. Опрацювати презентацію
3. Зробити конспект с.194-196 підручника
4. Переглянути буктрейлер до повісті "Таємне товариство боягузів" (1.45 хв.); спробувати створити власний за допомогою техніки скрайбінг, надіслати на вайбер в особисті повідомлення
5. Дочитати "Таємне товариство боягузів" Лесі Ворониної (с.196-210)
Шістнадцяте квітня
Класна робота
Тема:: «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» -фантастична, романтична, багатоепізодна, повість про виховання гідності та мужності».
1. Виконати завдання за презентація.
2. Виконати завдання в Classroom
Дев`ятнадцяте квітня
Класна робота
Тема: Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.
1. Дати відповідь на питання 9,11 у підручнику с.211( письмово)
2. Виконати завдання у підручнику "Ти - творча особистість" с.211 - письмово
Двадцять друге квітня
Тема: Контрольна робота за творчістю В. Нестайка, Я. Стельмаха, Л. Ворониної
Записати тему, виконати завдання на подвійному листочку в лінію, листочок підписати, дату не писати, фото виконаних завдань надіслати, листочок зберегти.
Двадцять шосте квітня
Класна робота
Тема: Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті українців. Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука». Побудова байки.
1. Зробити конспект біографії Леоніда Глібова с.216-217
2. Виконати конспект с.217,218, вивчити визначення понять"гумор","сатира", "байка", "алегорія".
3. Читати виразно байку Л. Глібова "Щука" с.218-219
4. Дати відповідь на пит.10 (письмово) с.220
Тридцяте квітня
Класна робота
Тема: «Муха і Бджола». Зневага до надокучливих, ледачих людей, що живуть за рахунок інших. Викриття дурості й пихатості в байці «Жаба і Віл».
1. Читати виразно байки "Муха і бджола" с.220-221, «Жаба і Віл» (221-222)
2. Знайти і виписати прислів’я та приказки про заздрість, працьовитість та лінь.
3. Скласти кросворд за змістом улюбленої байки Л. Глібова (за бажання)
4. Написати листа авторові байок Леонідові Глібову.
П`яте травня
Класна робота
Тема: Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С. Руданського.Показ кмітливості народу у співомовці «Добре торгувалось».
1.Написати листа Леоніду Глібову
2. Законспектувати біографію Степана Руданського с.223-224
3. Зробити конспект с. 224 ("Гумореска.Співомовка.Інверсія"), вивчити визначення.
4. Виразно читати співомовку "Добре торгувались" с. 225
5. Дати відповідь на пит.6, с.225 (письмово).
Немає коментарів:
Дописати коментар