Дистанційне навчання 6 клас укр літ

Фото виконаних завдань надсилаємо на Вайбер за номером телефону 095 704 51 72 своєчасно  

Одинадцяте січня

Класна робота

Тема: Володимир Винниченко. Дитинство письменника. «Федько-халамидник».

(записати в зошиті)

Виконати завдання

1. Законспектувати та знати біографію Володимира Винниченка, скориставшись презентацією за посиланням Біографія В. Винниченка (посилання активне) та статтею у підручнику с.78-79.

2. Прочитати оповідання В. Винниченка "Федько-халамидник" с.80-98.

Завдання виконати до 15 січня.

П`ятнадцяте січня -

Вісімнадцяте січня

Класна робота

Тема: Щедрий на добро внутрішній світ героя. Федько як особистість.

1. Переглянути буктрейлер до оповідання "Федько-халамидник"

2. Опрацювати презентацію, виконати завдання, подані на ній Оповідання "Федько-халамидник"

3. Виписати з оповідання пейзаж (опис природи), портрет (опис зовнішності будь-якого персонажа), уривок будь-якого діалогу (розмова двох осіб)

3. Виконати завдання в Classroom

Двадцять друге січня

Класна робота

Тема: Урок позакласного читання. Володимир Винниченко.«Кумедія з Костем».

1. Прочитати оповідання Володимира Винниченка "Кумедія з Костем"

2. Скласти 5-10 питань за текстом твору.

Дев`яте квітня

Класна робота

Тема: Характеристика образів Сергія і Митька. Допитливість, винахідливість, кмітливість хлопчиків.

1. Переглянути буктрейлер до повісті "Митькозавр з Юрківки"

2. Виконати завдання в Classroom

3. Зробити характеристику Митька та Сергійка за планом (письмово, з цитатами, створити ілюстрації)



Дванадцяте квітня

Класна робота

Тема:Леся Воронина – сучасна письменниця, авторка багатьох книжок для дітей. «Таємне Товариство боягузів, або Засіб від переляку № 9» – фантастична, романтична повість про виховання гідності та мужності.

1. Переглянути відео про Лесю Воронину (7.57 хв.)

2. Опрацювати презентацію

3. Зробити конспект с.194-196 підручника

4. Переглянути буктрейлер до повісті "Таємне товариство боягузів" (1.45 хв.); спробувати створити власний за допомогою техніки скрайбінг, надіслати на вайбер в особисті повідомлення

5. Дочитати "Таємне товариство боягузів" Лесі Ворониної (с.196-210)

Шістнадцяте квітня

Класна робота

Тема::  «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9» -фантастична, романтична, багатоепізодна, повість про виховання гідності та мужності».

1. Виконати завдання за  презентація.

2. Виконати завдання в Classroom

Дев`ятнадцяте квітня

Класна робота

Тема: Клим Джура – рятівник світу. Його друзі й вороги. Еволюція Клима від боягуза до супергероя.

1. Дати відповідь на питання 9,11 у підручнику с.211( письмово)

2. Виконати завдання у підручнику "Ти - творча особистість" с.211 - письмово

Двадцять друге квітня

Тема: Контрольна робота за творчістю В. Нестайка, Я. Стельмаха, Л. Ворониної

Записати тему, виконати завдання на подвійному листочку в лінію, листочок підписати, дату не писати, фото виконаних завдань надіслати, листочок зберегти.

Двадцять шосте квітня

Класна робота

Тема: Гумористичне й сатиричне зображення. Жанрова різноманітність гумористичних творів. Роль гумору в житті українців. Леонід Глібов – визначний український байкар, поет. Сатиричне змалювання сучасної авторові судової системи у байці «Щука». Побудова байки.

1. Зробити конспект біографії Леоніда Глібова с.216-217

2. Виконати конспект с.217,218, вивчити визначення понять"гумор","сатира", "байка", "алегорія".

3. Читати виразно байку Л. Глібова "Щука" с.218-219

4. Дати відповідь на пит.10 (письмово) с.220

Тридцяте  квітня

Класна робота

Тема: «Муха і Бджола». Зневага до надокучливих, ледачих людей, що живуть за рахунок інших. Викриття дурості й пихатості в байці «Жаба і Віл».

1.  Читати виразно байки "Муха і бджола" с.220-221, «Жаба і Віл» (221-222)

2. Знайти і виписати прислівя та приказки  про заздрість, працьовитість та лінь.

 3. Скласти кросворд за змістом улюбленої байки Л. Глібова (за бажання) 

 4. Написати листа авторові байок Леонідові Глібову.


П`яте травня

Класна робота

   Тема: Степан Руданський. Коротко про письменника. Співомовки С. Руданського.Показ кмітливості народу у співомовці «Добре торгувалось».

1.Написати листа Леоніду Глібову

2. Законспектувати біографію Степана Руданського с.223-224

3. Зробити конспект с. 224 ("Гумореска.Співомовка.Інверсія"), вивчити визначення.

4. Виразно читати співомовку "Добре торгувались" с. 225

5. Дати відповідь на пит.6, с.225 (письмово).

 



 


Немає коментарів:

Дописати коментар