Дистанційне навчання 11 клас укр мова

 12.01.2021

Тема: Безсполучникове складне речення (БСР). Складні речення з різними видами зв`язку.

1. Опрацювати презентацію,виконати завдання БСР

2. Опрацювати презентації Складні речення з різними видами зв`язкуССК (виконати завдання)

3. Виконати тестові завдання з теми в Googleclass

4. Виконати тестові завдання в посібнику для підготовки до ЗНО урок 50,51, опрацювати теорію.

5. Написати власне висловлювання на одну з  тем: 

1.Потрібно цінувати те, що маєш, а не те, про що мрієш

Допоміжні слова:1. Із думкою, запропонованою в назві твору, я цілком згоден. Вважаю, що, справді, людина повинна цінувати те реальне й близьке, що вона має і що її оточує, а не жити примарними мріями.

2. Я не можу погодитися з тезою, запропонованою для роздуму. На мою думку, лише з мрією людське життя на­буває сенсу й повноти.

2.До майбутнього ми йдемо, озираючись на минуле

Допоміжні слова: Навряд чи хтось буде заперечувати слушність думки, запропонованої для роздуму. На моє переконання, знати минуле, вивчати його помилки та здобутки просто не­обхідно для того, щоб упевнено рухатися в майбутнє.

3. Ніщо не звеселяє душу людини так, як споріднена праця

Допоміжні слова: Безперечно, великий український філософ Григорій Сковорода мав рацію, коли говорив про значення спорідне­ної праці для життя людини. Я вважаю, що улюблена ро­бота, справді, дає людині задоволення, робить її життя змістовнішим і радіснішим.


14.01.2021

Тема: Пряма і непряма мова. Здогадна пряма мова, напівпряма мова. Синоніміка і стилістичні способи передачі прямої мови в тексті. Інтонування речень з прямою мовою, діалогом. Цитування. Основні пунктограми при прямій мові, цитуванні.

1. Опрацювати презентацію, виконати завдання за нею Пряма мова. Діалог.

2. Знати правила параграфів 39, 40 електронного підручника с.151-155

3. Виконати впр. 389

4. Виконати завдання в Classroom

5. Виконати тестові завдання в посібнику для підготовки до ЗНО урок 52, опрацювати теорію.

19.01.2021

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Мовленнєве спілкування в різних навчальних ситуаціях офіційно-ділового характеру. Етика професійного спілкування.

1. Переглянути відео Етика професійного спілкування

2. Параграф 22 (знати правила с.139-140)

3. Впр. 361 письмово

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Офіційний лист, діловий лист.

1. Параграф 16 с.127,128 ( ознайомитись з поняттями теми)

2. Виконати впр.327

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Мовний етикет ділової (телефонної) розмови. Особливості складання повідомлення на електронному носії (електронна пошта).

1. Параграф 31 (знати правила с.137-138)

2. Виконати впр.349, 354

Тема: Навчальний диктант

1. Написати аудіодиктант РОБІНЗОН

21.01.2021

Тема: Зміст і будова тексту. Складне синтаксичне ціле як семантико-синтаксична одиниця тексту. Основні пунктограми у зв’язному тексті.

1. Опрацювати презентацію, зробити конспект Зміст і будова тексту.

2. Параграф 41 електронного підручника с.156-157 (знати правила), виконати впр.394

3. Розділ 54 опрацювати,виконати тестові завдання (посібник для підготовки до ЗНО)

Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Ділові папери. Оголошення, розписка, індивідуальний звіт.

1. Опрацювати  параграфи 126,131, 132,133  електронного підручника 

2 Виконати впр. 322,334,338

08.04.2021

Тема: Прикметник. Творення присвійних прикметників. Творення прикметникових форм від різних географічних назв.

1. Переглянути відео Прикметник

2. Опрацювати презентацію Прикметник

3. Опрацювати презентацію Творення присвійних прикметників

4. Виконати впр. 683-687

5. Виконати завдання Classroom

13.04.2021
Тема: Іменник. Рід іменників. Іменники, що мають лише форму однини або множини.

1. Опрацювати презентацію, виконати в зошиті завдання  за нею  Іменник

2. Виконати тестові завдання за підручником ЗНО (розділи 19,20)


15.04.2021
Тема:Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку. Закінчення іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. 
1. Опрацювати презентацію, виконати завдання: Відмінювання іменників

20.04.2021
Тема: Групи іменників. Особливості кличного відмінка. Творення і відмінювання чоловічих та жіночих імен по батькові.
1. Виконати завдання в Сlassroom (3 завдання)
2. Опрацювати розділи 21,22,23 у посібнику ЗНО

22.04.2021
Тема: Невідмінювані іменники в українській мові. Правопис відмінкових закінчень іменників у множині.
1. Опрацювати презентацію,виконати  завдання
2. Опрацювати розділ 24 у посібнику ЗНО, виконати тестові завдання
Тема: РМ Презентація. Реклама.
Параграф 36,с.199,200 - опрацювати теорію, впр.510

27.04.2021
Тема: Рід і число іменників, їх стилістичні властивості. Відмінювання іменників.
1. Опрацювати теоретичний матеріал с.236, виконати впр.664,669;
2. Опрацювати теоретичний матеріал с.240, виконати впр.673,680.
3. Виконати завдання в Classroom

29.04.2021
Тема: Розряди числівників за значенням, їх характеристика. Па- ралельне використання відмінкових форм числа.
1. Опрацювати теорію параграфів 66, 67 за QR-кодами , впр.698,699,с.245, впр.708,713 с.246,247
2. Виконати завдання в Гуглкласі.

06.05.2021
Тема: Відмінювання займенників. Явище прономіналізації. Правопис займенників.
1. Опрацювати теоретичний матеріал за QR-кодом с.248,250
2. Виконати впр.724,725,732
3. Виконати тестові завдання в Гуглкласі
Тема: Контрольне есе.
Опрацювати матеріал:
У природі стільки цікавого і загадкового. Останнім часом відбуваються глобальні кліматичні зміни на нашій планеті, і природні явища, які були характерні колись лише для певної місцевості або й узагалі ніколи до цього не з’являлися, трапляються в інших куточках світу. Зокрема, в Україні, на
Чернігівщині, 29 травня 2016 року було зафіксовано унікальне атмосферне явище асператус.Undulatus asperatus (з лат. хвилясто-бугристі) – рідкісний особливий різновид хмар, який уперше було зафіксовано над Великою Британією в 1953 році. В інернеті ви можете знайти безліч світлин із зображенням таких хмар. Загальною особливістю, що об’єднує їх в окремий тип, є вельми страхітливий вигляд.Ці хмари ніби схожі на якихось жахливих нереальних створінь, що нависають над землею.



З-поміж поданих епітетів виберіть означення, якими можна схарактеризувати хмари асператус.
Близька, вайлувата, величезна, висока,непорушна, далека, стрімка, швидкоплинна,
низька, багрова, бура, димчаста, завихрена,кривава, молочна, олив’яна, пурпурова, світла, сива, срібна, темна, тьмяна, чорно-густа,волокниста, зубчаста, мохната, крутобока,мінлива, хвиляста, тяжка, химерна, хвостата, периста, кошлата, напівпрозора, рідка,лінива, лиховісна, зла, вільна, сумна, сувора, непокірна.
Ще одним унікальним різновидом хмар є так звані вим’яподібні хмари. Вони називаються Mammatus, тому що їхні висячі мішки нагадують вим’я корови. Розташовуються вони найчастіше на рівні купчасто-дощових хмар.Ніби осідаючи на купчастих зверху, ці хмари роблять дірки, з яких і виходить «вим’я». Теорій виникнення цих хмар дуже багато, але загальноприйнятої досі немає. Вим’яподібні хмари можуть бути різноколірними і напівпрозорими, гладенькими і рваними, однакового і різного розміру. Складаються здебільшого з чистого льоду або з сумішшю рідкої води. На відміну від більшості інших видів хмар, ці можуть залишатися в нерухомому стані від 10 до 15 хвилин. Мають специфічну чарункову або сумчасту структуру. Трапляються рідко, у тропічних широтах пов’язані з утворенням тропічних циклонів. Мають розмір близько 0,5 км, а вся хмара може досягати 1–3 км. За десятки років такі хмари можуть з’являтися всього один-два рази. Їхня поява передвіщає настання сильної бурі, урагану, грози або навіть торнадо.Над Рівним 11 липня 2017 року було помічено це унікальне метеорологічне явище – двоопуклі або вим’яподібні хмари(Lenticular mammatus, Mammatus cloud).Того ж дня в Рівному пройшла потужна злива, яка затопила центр міста.


Напишіть есей про унікальні хмари (можна про якийсь інший вид хмар), використовуючи отриману  інформацію (писати на подвійному листочку в лінію без дати, листочок підписати,фото виконаного завдання надіслати, листочок зберегти).


Немає коментарів:

Дописати коментар