Українська мова
Завдання на 19.03:
1. Переглянути презентацію, письмово виконати у робочому зошиті завдання за нею:
Безсполучникове складне речення (повторюємо)
2. Скласти висловлювання (до 10 речень) з використанням безсполучникових речень за темою:
" Чи придатна рок-музика для передавання патріотичних настроїв, думок, закликів?"
Українська література
Тема: Творчість М. Гоголя, уроженця України.
Завдання на 19.03:
1. Переглянути відеоролик Обличчя української історії. Микола Гоголь.
2. с. 203-208 підручника (створити конспект)
3. с. 208 - відповідати на питання (усно)
4. Переглянути презентацію, виконати завдання за нею, коротко законспектувати.
Сюжет твору.Внутрішній епічний розмах твору.
Українська мова
Завдання на 20.03:
1 Повторіть вивчене за допомогою презентації, виконайте письмово завдання за темою:
Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку.
Українська література
Завдання на 20.03
1. Опрацювати презентацію (усно дати відповіді на запитання, розміщені на слайдах, письмово охарактеризувати Андрія і Остапа за запропонованими планами) за темою:
Колізія морального й національно культурного вибору в образах синів Тараса Бульби.
2. Опрацювати презентацію (усно дати відповіді на запитання, розміщені на слайдах, письмово дати відповіді на тестові завдання) за темою:
Піднесено-героїчний образ головного героя.
Українська мова
Завдання на 23.03:
Тема: Текст, основні ознаки його. Будова тексту. Мікротема й абзац.
1. Знати правила с. 190-191, 193
2. Переглянути презентацію, виконати завдання за нею: ТЕКСТ
3. Виконати впр. 339, 343
Українська мова
Завдання на 26.03:
Тема: Урок мовленнєвого розвитку. Тези прочитаних публіцистичної чи науково-пізнавальної статей. Конспект науково-навчального тексту.
1. с.196 - правила опрацювати. Впр.346
2.с.200-202-правила опрацювати. Впр. 347- зробити конспект за зразком впр. 349.
3. Написати аудіодиктант: ДИКТАНТ Божий дар
Українська література
Завдання на 26.03:
Контрольна робота. Творчість поетів-романтиків, М. Гоголя (розгорнуті відповіді на запитання).
І в а р і а н т
1. Дайте визначення поняття романтизм. Перелічіть його основні ознаки.2 бали
2. Назвіть символи в баладі Є. Гребінки «Човен». Доведіть, що цей твір романтичний. (3 бали.)
3. Чи є, на ваш погляд, Тарас Бульбатиповим представником козацької доби?
Свої міркування обґрунтуйте. (3 бали.)
4. Схарактеризуйте діяльність харківської школи романтиків. Назвіть її
представників. (4 бали.)
ІІ в а р і а н т
1. Дайте визначення поняття романс.Наведіть приклад. (2 бали.)
2. Порівняйте образи русалки й рибалки в баладі П. Гулака-Артемовського
«Рибалка». Хто з цих ліричних персонажів, на ваш погляд, зображений більш
художньо? (3 бали.)
3. Розкрийте роль романтизму як художнього напряму в розвитку націо-
нальної літератури, культури. (3 бали.)
4. Поясніть, у чому полягає трагізм долі синів Тараса Бульби. Чи була в них мож-
ливість вибору своїх життєвих шляхів?Свої міркування обґрунтуйте. (4 бали.)
Завдання:
1.Виписати в зошити кілька висловлювань про Тараса Шевченка, одне письмово прокоментувати.
2.Підготувати повідомлення про біографічний світ Тараса Шевченка (конспект - 6 балів, відео, презентація - 12б)
Українська література
Завдання на 27.03:
1. Переглянути відео: Т. Г. Шевченко
Тема: Перші поетичні твори баладного та елегійного жанрів («Причинна», «Думи мої…»).
1. Прочитати баладу ПРИЧИННА та поезію ДУМИ МОЇ, ДУМИ
2. Опрацювати презентацію: ПЕРШІ ПОЕТИЧНІ ТВОРИ ШЕВЧЕНКА (зробити конспект)
3. Прочитати поему ТАРАСОВА НІЧ
4. Опрацювати презентацію: Оглядове вивчення історичної теми у творчості Кобзаря (зробити конспект)
5. Зробити конспект с.224-225 (підручник)
Українська мова
Завдання на 27.03:
1. с. 203 підручника - правила опрацювати
2. с. 207 - відповідати на пит. усно)
3. впр.353 (виконати всі завдання вправи письмово)
Українська мова
Завдання на 30.03:
1. Перевірити диктант "Божий слід", виправити помилки іншим кольором, надіслати фото
Божий слід
Урочище Камінне Село, що на Житомирщині, — унікальна пам’ятка геології. В’їжджаючи на його територію, ми побачили самотню альтанку, від якої вже йшли пішки. За кілька хвилин перед нами постала дивовижна картина з розкиданими по всьому лісу величезними опуклими валунами, укритими мохом. Пейзаж воістину неймовірний! Ніколи не думала, що каміння може бути таким гарним. Ми ввійшли в те прадавнє село й ніби загубилися від цілого світу з його цивілізацією.
Тутешній ліс уражає ще й надзвичайною тишею: ні шуму тобі, ні звуку, окрім пташиного співу. Земля' вкрита минулорічним дубовим листям. Складається враження, що на неї віками не ступала нога людини. Посеред лісу раптом з’являються десятки величезних кам’яних брил заввишки з будинок. На найбільшому камені видно великий слід. За повір’ям, він дає паломникам здоров’я й здійснює бажання.
Легенда розповідає, що колись давно в село прийшов бідний чоловік і попросив у заможного господаря хліба. Той відмахнувся, що йому ніколи, і продовжив робити свою справу. Чоловік відійшов від села, озирнувся на нього — і все в селі закам’яніло. Кажуть, то був Господь. А на камені, у тому місці, де Бог відпочивав, залишився слід.
176 слів
02.04
УКРАЇНСЬКА МОВА:
Контрольна робота. Складні речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв’язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності (тестування). ( виконати контрольну роботу на подвійному листочку в лінію, варіант на вибір)
02.04
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА:
Тема: Національна проблематика періоду «Трьох літ». Поема («комедія») «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність. Композиційний прийом «сну».Сатиричний характер поеми.
1. Прочитати поему («комедію») "СОН"
2. Зробити конспект с.221-223
3. Опрацювати презентацію: Поема («комедія») «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність.
4. Зробити конспект с.226-231, с. 231-232 - відповідати на питання (7,9 - письмово).
5.Переглянути відеопоезію: СОН
5. Вивчити уривок з поеми "Сон" (від слів "У всякого своя доля..."до слів "І царята, і старчата —Адамові діти."), зняти відео, надіслати на Вайбер в особисті повідомлення до 09.04.
03.04
УКРАЇНСЬКА МОВА:
Написати аудіодиктант у зошиті: ПАПОРОТЬ
03.04
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА:
Буває, що люди володіють цвітом папороті, але не відразу це помічають. Легенда розповідає про одного селянина, який із доброго дива загубив волів. Коли ж пішов до лісу їх шукати, то йому до плетеного взуття потрапив цвіт папороті. Завдяки йому селянин не тільки дізнався, де його воли, а й довідався, у яких місцях заховано скарби. От він ішов лісом і розмірковував про багатства, які вже вважав своїми. Раптом до нього наблизився розкішно вбраний пан і запропонував обміняти старе плетене взуття на свої чоботи. Селянин погодився, узув чоботи, а панок тим часом зник. І як тільки не стало в селянина його старого взуття, він позбувся своїх незвичайних знань.
З легендами про пошуки цвіту папороті до наших днів дійшло відлуння міфу про поєдинок героя-громовержця зі змієм — володарем потойбіччя, власником величезних підземних багатств і скарбів.
175 слів За Я. Музиченко
ДЕВ`ЯТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Складання діалогів.
с.209 впр. 358,359
ДЕВ`ЯТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Пройти он-лайн тести за твором Т. Г. Шевченка «І мертвим, і живим, і ненарожденим…»
2. Вивчити уривок з поеми «І мертвим, і живим, і ненарожденим…»
(або ,від слів "І смеркає, і світає..."до слів "З святими горами Дніпро!"або від слів "Якби ви вчились так, як треба..." до слів "Отойді ми заходимось!..",), зняти відео, надіслати на Вайбер в особисті повідомлення до 13.04.
3. Переглянути відеофрагмент: І СМЕРКАЄ, І СВІТАЄ,,,
Тема: «Вічна» тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі(«Катерина»).
1. Прочитати поему Тараса Григоровича Шевченка "КАТЕРИНА"
2. Опрацювати презентацію: Катерина (зробити конспект)
3. с.240-244 - прочитати, с.244- відповідати на питання (3 на вибір письмово)
4. Переглянути КАЗКУ ПРО КАТЕРИНУ
5. Читати поему Т. Г. Шевченка "Наймичка"
ДЕСЯТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Мовні аспекти вивчення речення
Впр. 360,361,362
ДЕСЯТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
1. Виконати тестові завдання КАТЕРИНА
Тема: Еволюція жіночого образу. Реалістично-побутовий тип утілення теми жіночої долі («Наймичка»).
2. Переглянути Буктрейлер Т. Шевченко "Наймичка"
3. Опрацювати презентацію: Еволюція жіночого образу(«Наймичка»). (зробити конспект)
4. с. 246-248 - конспект
5. Переглянути фільм НАЙМИЧКА
5. Написати твір-характеристику персонажів поем «Катерина» і «Наймичка».
ТРИНАДЦЯТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Мовні аспекти вивчення речення
«У нашім раї на землі…»
ШІСТНАДЦЯТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
Тема: Мовні аспекти вивчення речення
Впр. 366 - переписати,виконати два завдання після вправи, впр 367
ШІСТНАДЦЯТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Тема: Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство,жорстокість народної моралі («У нашім раї на землі…»).Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю.Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя («Доля»)
1. Прочитати виразно поезію "У нашім раї на землі..."
2. Переглянути відеопоезію " У нашім раї на землі..."
3. Опрацювати презентацію У НАШІМ РАЇ НА ЗЕМЛІ (зробити конспект)
4. Прочитати поезію "Доля"
5. Послухати відеопоезію "Доля"
6. Зробити конспект с.253-254
7. Зробити ідейно-художній аналіз поезії "Доля" (тема, ідея, художні засоби)
СІМНАДЦЯТЕ КВІТНЯ
УКРАЇНСЬКА МОВА
1. Написати самодиктант:
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
Тема: Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі («Росли укупочці, зросли…»).Біблія в житті Т. Шевченка. Світле пророцтво поета(«Ісаїя. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги псалмів, риси її національної своєрідності у Т. Шевченка.
1. Прочитати виразно поезії :«Ісаїя. Глава 35», «Росли укупочці, зросли…»
2. Переглянути відеопоезії: «Ісаїя. Глава 35», «Росли укупочці, зросли…»
3. Опрацювати презентацію, зробити конспект, дати відповіді на питання письмово :Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі («Росли укупочці, зросли…»).Біблія в житті Т. Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»).
4. Прочитати с.252-254, 264-265
5. Прочитати Т. Шевченко "Назар Стодоля"
ДВАДЦЯТЬ ТРЕТЄ КВІТНЯ
1. Впр. 367 (виконати всі завдання за вправою, скласти письмове висловлювання "Моє село", використовуючи складні безсполучникові речення). Впр.368.
2. Зробити конспект с. 269-273
3. Написати твір-роздум на тему: "У чому виявляється актуальність творчості Т. Шевченка у наш час".
Тема: Урок позакласного читання. Тарас Шевченко. «Назар Стодоля».
4. Переглянути фільм "Назар Стодоля"
5. Опрацювати презентацію Назар Стодоля, зробити конспект.
6. Пройти ОН - ЛАЙН ТЕСТУВАННЯ
ДВАДЦЯТЬ ЧЕТВЕРТЕ КВІТНЯ
Впр 369,370 - виконати всі завдання у вправах
Тема: Контрольна робота. Творчість Т. Шевченка (виконати на листочках)
Читати роман Пантелеймона Куліша Чорна рада
Впр.371, 372- виконати всі завдання за вправами.
1. Виконати тестові завдання СИНТАКСИС
Тема: П. Куліш – відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису. Вплив на П. Куліша ідей європейського просвітництва. «Чорна рада» – перший україномовний історичний роман-хроніка. Походження його назви. Історична основа й
2. Зробити конспект с.275-284
3. Опрацювати презентацію, зробити конспект «Чорна рада» – перший україномовний історичний роман-хроніка (до 22 слайду включно)
4. Переглянути фільм Чорна рада
Виконати письмово Самостійна робота Складносурядні речення (варіант на вибір)
1. Виконати тестові завдання БСР
Тема: Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості,
лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку. Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Іванця Брюховецького. Оцінка роману Т. Шевченком.1. Опрацювати презентацію,зробити конспект «Чорна рада» – перший україномовний історичний роман-хроніка ( з 23 до 57 слайду)
2. Зробити конспект с.286 - 295
3. Читати Марко Вовчок ІНСТИТУТКА
Виконити тестові завдання СПР
1. Виконати тести Чорна рада
Тема: Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Повість«Інститутка». «Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка».
2. Опрацювати презентацію, зробити конспект Марко Вовчок Інститутка
3. Зробити конспект с.313-314
4. Читати Марко Вовчок ІНСТИТУТКА
Трійця
Трійця як і (в)Великдень
(не)тримається числа. Зелені св….ята повністю залежні від (п)ас(к,х)и їх
відзначають на сьому після (в)еликодня неділю.
І (до)нині дійшов поетичний
настрій св….ята пов…язан…ий (з, із) живим спілкуван…ям (з, із) природою. Наші
пращ…ури зв…язували (т)рій чан…с…кі св…ята (з, із) буйніст…ю і (живо)сил…ям
природи в яку вони св….ято вірили. Про це сві…чить оздоблен…я помешкань
різноманітними духм…яними травами.
Зазвичай Зелені св….ята
починалися з п…ятниці. (Рано)вранці жінки (й, і)шли до лісу щоб заготувати
лікарс…кі трави. (Де)хто намагався (в, у) цей день збирати росу якою лікували
хворі очі.
(У, в)вечері на клечальну
суботу намагалися запастися гіл…ям клена липи ясена чи осики і оздоблювали ним
хату. Крам того сте…ку яка вела від дороги до порога о(б, п)тикували високими
галузками. Щоправда осикові гілки намагалися (не)використовувати. Це дерево
…важалося (в, у) народі «грішним» оскільки як переповідає легенда лише осика
пропустила цв…яхи коли ро…пинали (х)риста. Тому (в, у) народі з неї
(не)будували хат (не)цямрували кр…ниць. Домівку(ж) прикрашали татарс…ким зіл…ям
аїром та (рутою)м…ятою. Прибрана в такий спосіб оселя ставала св….ятковою
сповнен…ою цілющим запахом трав.
Отже Трійця це своєрідний гімн пр…роді св….ято буян…я й розвою рослин…о
(В. Войтович)
Немає коментарів:
Дописати коментар